Napisz do nas

Jak kupić

Oto prosty poradnik jak kupować w naszym katalogu. Staramy się, aby stworzyć jasne i proste zakupy.

 
1. Wybór produktów

Tutaj masz kilka możliwości.

    
Od lewej kolumnie, która jest podzielona na trzy główne kategorie, wybierz kategorię. Wyświetlane jest menu główne produkty. Możesz sortować według ceny lub rodzaj.
    
Inną opcją jest, aby wybrać kolor. W lewej kolumnie w głównych kategoriach polem wyboru kolorem. Kliknij na swój ulubiony kolor, a zobaczysz produkty.
    
Opcje wybrane przez nagrodą jest ponownie umieszczony w lewej kolumnie. Kliknij na przedziale cenowym, a następnie wyświetli tylko produkty w tym przedziale cenowym.
    
Jeśli jesteś zainteresowany pewnego produktu, możesz napisać swoje nazwisko do wyszukiwarki w prawym górnym rogu. Jeśli nie możesz znaleźć określonego produktu, możesz skorzystać z usług życzeń. Usługa ta polega na tym, że piszemy nazwę produktu, a my go dla Ciebie. Link jest nadal w lewej kolumnie.

 
2. Zamówienie

Przy wyborze produktów może zobaczyć szczegóły linku, lub po prostu dodać do wirtualnego koszyka. Pojawi się okno na dodany do koszyka i tutaj można przejść bezpośrednio do koszyka lub kontynuować zakupy. Jeśli został wybrany w prawym górnym rogu kliknij na cupcake, a zobaczysz listę towarów i danych formularzy niezbędnych do celu. Dane te wypełnić. Tutaj masz możliwość rejestracji, która nie jest obowiązkowa samozřemě. Następnie sprawdź umowę z czytania warunków biznesowych i wypełnić sposób dostawy. Ceny transportu do cennika z PPL czeskich posta.

 
3. Potwierdzenie zamówienia

Na koniec kliknij na potwierdzeniu zamówienia okno i dostać się do ostatniej strony do kontroli danych, jest tylko wiązania w celu potwierdzenia zamówienia. Informacje o sukces złożeniem zamówienia, można dojść do tej wiadomości e-mail, w którym poinformował o jego statusie.

 
Kosztów wysyłki

DPD - pobrania 22 zł

DPD - Przedpłata 18 zł

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat: FOTION, s.r.o., Pod Velkym hajem 1424/9. Praha 5, 15300, email: fotionsk@gmail.com

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / umowy dostawy następujących rzeczy(*) / umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.



Skarga

W przypadku gdy towary roszczenia należy dołączyć wypełniony formularz do listy produktów.

Wszelkie reklamacje będą wypełnione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (kodeksu cywilnego dla osób, kodeksu handlowego dla osób prawnych).

Wszystkie towary są objęte gwarancją przez okres 36 miesięcy, chyba że zaznaczono inaczej na produkcie.

 

Poniżej podajemy nowy adres biura dla przesłania reklamacji czy zwrotu towaru:

 

FOTION, s. r. o.

Plzenska 172 C

Prague

150 00

Czech Republic


 
Roszczenie może wygasnąć, jeżeli:

    
Produkt został uszkodzony w trakcie przesyłki (oczywiste uszkodzenia towarów lub ich opakowań musi być skierowana bezpośrednio z przewoźnikiem. Klient nie jest zobowiązany do takich towarów od przewoźnika i musi przyjąć obrażenia jest wykrywany natychmiast powiadomić o tym sklep).
    
Produkt został uszkodzony w wyniku niewłaściwego montażu lub niewłaściwej obsługi i działania prowadzone z naruszeniem instrukcji (jeśli istnieje) produktu.
    
Produkt ten stosowano w warunkach, które nie są związane z parametrami i wymagań określonych w dokumentacji (jeśli istnieje) produktu.
    
Produkt został uszkodzony przez elementy.
    
Produkt został uszkodzony przez nadmierne obciążenie lub wykorzystania niezgodnego z warunkami określonymi w dokumentacji (jeśli istnieje) produktu.
    
Produkt został uszkodzony w wyniku zaangażowania w sieci, która nie pasuje do odpowiedniego CSN.

Jak się ubiegać:

    
Opowiedz nam o skargi przez telefon lub e-mail.
    
Proszę załączyć wypełniony formularz do listy produktów.
    
Czy arkusz skargi wskazują powodu powrotu i załączyć kopię faktury.
    
Towary wysyłane przez zarejestrowanego działki na nasz adres.

Twoja reklamacja zostanie wypełniona tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 30 dni od jego powstania.
Wycofanie:

Kupujący zgodnie z § 53 ust. 6 ustawy. Nr. 40/1964. (Kodeks cywilny. Sic.), Prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Jeśli tak zdecyduje, uszkodzonych towarów bez jakichkolwiek oznak użytkowania lub zużycia, w oryginalnym opakowaniu, w ciągu tego okresu. Po zwrotu towaru, klient sprzedający zwróci odpowiednią kwotę do towarów uprzednio uzgodniony sposób. Koszty związane z transportem nie będzie zwracana.